Bliv medlem af Vejle IF’s Atletikafdeling

I Vejle IF tilbyder vi atletiktræning for både børn og voksne. Vi har gode træningsfaciliteter på Vejle Atletik Stadion (Helligkildevej 2). Der er anlæg til kast, længdespring, stangspring og højdespring. Løbetræning i terræn kan ske i Nørreskoven, som ligger omkring Vejle Atletik Stadion. Desuden er der styrketræningslokale, klublokaler og omklædningsrum.

For at blive meldt ind i Vejle IF og betale kontingent skal du udføre flg. to trin i vores Klubmodul:

Trin 1: Oprette en profil, som bliver dit medlemslogin.
(Hvis du allerede har oprettet et medlemslogin i Klubmodul, bedes du logge ind med din profil.)

Trin 2: Betale kontingent med Dankort.

Bemærk: Du er ikke meldt ind, før du har udført både Trin 1 og Trin 2 og har betalt for dit medlemsskab.

Hvis du har brug for hjælp ved tilmeldingen eller ikke har et Dankort, bedes du sende en e-mail til Niels Olav Nielsen, klubbens kasserer.

Klubmodul er et eksternt system: Her kan du gå til Klubmodul (åbner i nyt vindue)

Hvis du på et senere tidspunkt gerne vil se eller rette dine medlemsoplysninger (fx e-mail, telefonnummer og betalingsoplysninger) – foregår det også via Klubmodul. Du kan altid se dine medlemsoplysninger ved at logge ind i Klubmodul med dit medlemslogin (profil).

Hvis du ønsker at vide mere om vores træning, så udfyld venligst nedenstående formular og send den til os. Så vil vi hurtigst muligt vende tilbage.