Velkommen til RaceRunning Vejle

VINDER AF PRISEN FOR ÅRET FORENING I PARASPORT VEJLE 2017

Vi er medlem af Vejle IF og hører under atletik i Vejle IF.

På atletikstadion (bedre kendt som det gamle stadion i Vejle) mødes vi pt. 16 aktive til træning hver søndag kl. 10:30-11:30.

I vinterperioden (september-marts) træner vi indendørs i Nørremarkshallen om søndagen kl. 10:00-11:30.

Aldersgruppen er i øjeblikket fra 3-30 år, men du er velkommen, om du er yngre eller ældre.

I RaceRunning Vejle træner vi både individuelt og fælles, så der er mulighed for at dyrke enten motionsløb eller træne på konkurrenceplan.

Vi deltager i stævner, både lokale og på landsplan.

Vi træner i øjeblikket fra marts/april(afhængigt af vejret!) til slutningen af juni og fra slutningen af august til slutningen af oktober.
Vi træner ude og i al slags vejr, så husk evt. regntøjet og varmt tøj.
Derudover har vi booket Nørremarkshallen til indendørs træning fra oktober, så sæsonen bliver lidt længere og pauserne lidt kortere.

Vi lægger stor vægt på det sociale fællesskab og at have det sjovt. Så kan du lide at løbe, have det sjovt og er du frisk på nye udfordringer, så kig forbi RaceRunning i Vejle.

Alle er velkomne til at komme og træne RaceRunning du skal blot møde op.

Hvis man ikke selv har en løbecykel(racerunner), kan Vejle RaceRunning stillern løbecykel (RaceRunner) til rådighed i en kort opstartperiode, også for at se, om det er noget, man vil gå til, inden man anskaffer en selv.
Vi har desværre kun ganske få så man skal kontakte Jacob Nygaard for at være sikker på at kunne låne en.

Vi træner på Vejle gamle stadion, Helligkildevej 2, hver søndag fra kl 10:30-11:30.

Er du interesseret og vil vide mere, kan du kontakte Jacob Nygaard på e-mail.

Du kan også hente mere info om Racerunners i hele Danmark på  http://www.racerunning.dk