Bliv medlem og betal kontingent

For at blive meldt ind i Vejle IF og betale kontingent skal du udføre flg. to trin i vores Klubmodul:

Trin 1: Oprette en profil, som bliver dit medlemslogin.
(Hvis du allerede har oprettet et medlemslogin i Klubmodul, bedes du logge ind med din profil.)

Trin 2: Betale kontingent med Dankort.

Bemærk: Du er ikke meldt ind og har betalt for dit medlemsskab, før du har udført både Trin 1 og Trin 2.

Klubmodul er et eksternt system: Her kan du gå til Klubmodul (åbner i nyt vindue)

Hvis du har problemer med dit medlemslogin og/eller betaling af kontingentet, er du velkommen til at kontakte os via kontaktformularen – så hjælper vi dig med at blive meldt ind, så du kan betale kontingent.

Ret dine medlemsoplysninger

Hvis du på et senere tidspunkt gerne vil se eller rette dine medlemsoplysninger (fx e-mail, telefonnummer og betalingsoplysninger) – foregår det også via Klubmodul. Du kan altid se dine medlemsoplysninger ved at logge ind i Klubmodul med dit medlemslogin (profil).