Nytårskur i ungdomsafdelingen

Dato: Fredag den 12. januar 2024
Tid: 17:30
Sted: Klublokalerne

Kom og vær med i ungdomsafdelingens nytårskur,  hvor vi uddeler årets atletikmærker, regionsmedaljer, klubrekorder og pokaler.

Vi begynder klokken 17:30 med fællesspisning. hvor alle medbringer en ret til fællesbuffeten og har drikkevarer med til sig selv. Det er ikke nødvendigt at tilmelde sig.
Efter den fælles spisning begynder uddelingen af regionsmedaljer, atletikmærker, klubrekorder, pokaler m.m. til alle dem, der har indsendt resultater til klubben.
Nogle af vores ungdomstrænere har meldt sig til at overnatte, så børnene har mulighed for at blive efter arrangementet til aftenhygge med spil m.m. og overnatning i klubhuset for alle børnene. Alle børn, der gerne vil overnatte skal have madras og sengetøj/sovepose med og skal være afhentet igen lørdag formiddag kl. 10:00. Der bliver købt lidt ind til aften hygge og morgenmad lørdag, så det kommer til at koste en 20-30 kr. pr. barn. Vi laver det bare som MobilePay på dagen. I må meget gerne skrive om jeres barn vil overnatte til mig på grith100@gmail.com, så vi har et overblik over, hvor mange der gerne vil. Er der nogen, der finder ud af at de alligevel gerne vil overnatte på selve dagen, finder vi også ud af det.

Se billeder nedenfor fra tidligere års nytårskur: