Bliv medlem

I Vejle IF kan du dyrke flere forskellige former for idræt.

Vi har en atletikafdeling, en motionsafdeling og en triatlonafdeling.

Her kan du se vores kontingentsatser gældende fra 1. januar 2024.

• Atletik 3-9 år (årgang 2015 – 2021): 70,- kr. pr. måned
  • Atletik 10-11 år (årgang 2013 – 2014): 95,- kr. pr. måned
  • Atletik 12-15 år (årgang 2009 – 2012): 115,-  kr. pr. måned
  • Atletik 16-19 år (årgang 2005 – 2008): 140,-  kr. pr. måned
  • Atletik Senior og veteraner (20-59 år, årgang 1965 – 2004): 150,-  kr. pr. måned
  • Atletik Veteraner (+ 60 år, årgang 1921 – 1964): 130,- kr. pr. måned
  • Passive – 150,- pr. årligt

Styrkecenteret er kun til brug for aktive medlemmer af Vejle IF. Styrkecentret er ikke til brug for andre udefrakommende. Startafgift til konkurrencer under Dansk Atletik Forbund (DAF) betales i vidt omfang af foreningen. Desuden ydes der tilskud til rejseomkostninger i forbindelse med mesterskabsstævner og holdkampe i atletik i hele landet.

• Motion/Løb i Vejle  kr. 700 årligt (inklusive brug af styrkecenteret).
  • Walk i Vejle – kr. 350,00 pr. år. (eksklusive brug af styrkecenteret)
  • Triatlon – kr. 1.200 årligt
  • Passive – kr. 150 årligt (Passive deltager ikke i træningen eller stævner.)

Hvis man som medlem ønsker adgang til styrkelokalet, kan man kontakte klubben på e-mail og mod et depositum på 200,- kr. få udleveret en nøglechip.

Sådan bliver du medlem

For at blive meldt ind i Vejle IF og betale dit kontingent skal du udføre flg. to trin i vores Klubmodul:

Trin 1: Oprette en profil, som bliver dit medlemslogin.
(Hvis du allerede har oprettet et medlemslogin i Klubmodul, bedes du logge ind med din profil.)

Trin 2: Betale kontingent med Dankort.

Bemærk: Du er ikke meldt ind i Vejle IF,  før du har udført både Trin 1 og Trin 2 og betalt for dit medlemsskab.

Sådan opretter man sig …manual i billeder: bliv medlem- løb i Vejle

Hvis du har brug for hjælp ved tilmeldingen eller ikke har et Dankort, bedes du sende en e-mail til Niels Olav Nielsen, klubbens kasserer.

Klubmodul er et eksternt system: Her kan du gå til Klubmodul (åbner i nyt vindue)

Se/ret dine medlemsoplysninger

Hvis du på et senere tidspunkt gerne vil se eller rette dine medlemsoplysninger (fx e-mail, telefonnummer og betalingsoplysninger) – foregår det også via Klubmodul. Du kan altid se dine medlemsoplysninger ved at logge ind i Klubmodul med dit medlemslogin (profil).

Hvis du ønsker at vide mere om de fordele, som du får som medlem af Vejle IF, så udfyld nedenstående formular. Så kontakter vi dig med materiale.