займ манимен займ займер займ лайм

Praktiske oplysninger om Frøs Stafetten 2019

Løbsdato: Onsdag den 28. august 2019

Sammensæt dit stafethold med fire deltagere (arbejdskollegaer, familie, venner, naboer, klassekammerater, osv.). Løberuten er 4 km.

I kan også deltage som power walk-hold eller alm. walk-hold, hvor holdets fire deltagere følges ad på en 6 km rute.

Billedserie med indtryk fra Frøs-stafetten

Kl. 18.00-20.00 er der udlevering af madkurv (inkl. drikkevarer), og så er det tid til hygge og socialt samvær på Vejle Atletik Stadion. Voucher (orange) til madkurven ligger i/sidder på kuverten med jeres startnumre. Drikkevarer  udleveres sammen med madkurven.

Bemærk: Helligkildevej bliver spærret for trafik under løbet i tidsrummet fra 17.30-21.00.

Distance: 4 x 4 km stafetløb eller 6 km walk.
Løberuten: 4 km i Nørreskoven og på Vejle Atletik Stadion.
Walk-ruten: 6 km i Nørreskoven (bl.a. gennem Dyrehaven).

Se rutekort her.

Start & mål: Vejle Atletik Stadion, Helligkildevej 2, 7100 Vejle

Starttider i 2019:
Kl. 18.00 Stafethold
Kl. 18.20 Power walk-hold (startnr. 1001-1113)
Kl. 18.25 Alm. walk-hold

Bemærk: Hvis I er tilmeldt power walk-hold er det vigtigt, at I starter kl. 18.20.

Løbet skydes i gang af formanden for Sundheds- & Forebyggelsesudvalget i Vejle Kommune – Peder Hummelmose.

Afhentning af startnummer og depeche: I Vejle IF’s klublokaler (på 1. sal i gul bygning) ved Vejle Atletik Stadion, Helligkildevej 2, 7100 Vejle, fra kl. 16.30-17.45 (kan også afhentes mandag/tirsdag i ugen op til efter aftale).
Kuvert med depeche/ og startnumre m.m. udleveres samlet per hold. Arbejdspladser etc. med mange tilmeldte hold vil få udleveret startnumre og depecher samlet til uddeling til deres deltagere.

HUSK, at depeche/velcrochip skal afleveres ved mållinjen efter løbet.

Bemærk: Hold fra Vejle Kommune skal afhente startnummer og depeche i Vejle Kommunes eget telt på græsplænen på stadion.

Kuverten indeholder: 

  • 4 startnumre
  • 4×4 sikkerhedsnåle
  • 1 orange voucher til madkurv (inkl. drikkevarer)
  • 1 depeche til stafetløb. Hvert hold har sin egen, nummererede depeche; så husk at bruge den rigtige depeche under løbet, så holdet får sit eget resultat. Depechen skal afleveres ved mållinjen efter stafetløbet er afsluttet.
    eller
    1 velcrochip til walk-/gåhold. Velcrochippen skal monteres rundt om anklen på én af holdets deltagere. Velcrochippen skal afleveres i kassen ved mållinjen efter gåturen.

Tilmelding:

  • Online senest den 23. august. kl. 23.59
  • Hos Frøs senest den 16. august.
  • Holdtilmelding (mere end 5 hold): Kontakt klubchef. Tilmelding senest den 23. august. kl. 23.59

Eftertilmelding: Vi tager imod enkelte efteranmeldelser. Pris 550 kr. Skriv til klubchef@vejle-if.dk senest tirsdag den 27. august kl. 18.

Bemærk: Der er ingen eftertilmelding på løbsdagen.

Startgebyr per hold: 500,- kr. til og med den 18. august. Derefter 550 kr. per hold.

Madkurven: Vejle IF har i 2019 lavet et fantastisk  samarbejde med …

– som har lavet en madkurv til jer, der er både sund og lækker:

Madkurv, inkl. drikkevarer (ølflaskerne på billedet bliver udskiftet med dåser), udleveres fra stor kølevogn på stadion (vestlige ende) mod forevisning af orange voucher fra kuverten med startnummeret kl. 18.00 – 20.00.

Parkering:

  • I kvarteret og sideveje omkring Vejle Atletik Stadion,
  • Ved Nørremarkscenteret på Moldevej (ca. 5-10 min. gang til stadion),
  • Niels Bohrs Vej 2 (ved krydset Horsensvej/Niels Bohrs Vej), hvor der er mange parkeringspladser. Herfra er der ca. 1,5 km og 15 min. gang til stadion
  • Hos Frøs på Horsensvej 72B.

Desuden opfordrer vi til at benytte bus, cykel eller at gå til stadion.

Bemærk:
Helligkildevej bliver spærret for trafik under løbet i tidsrummet fra 17.30-21.00.

Tidtagning:
Varetages af Vejle IF. Hver deltager på et stafethold får en tid, og holdet får en samlet sluttid.
Chippen til tidtagning på stafetholdene sidder i depechen. Så pas godt på depechen undervejs.
På walk-holdene bruges en velcrochip til tidtagning, som sættes på anklen på en af holdets deltagere. Holdet går samlet og får en samlet tid.

Husk: Depechen/velcrochippen skal afleveres ved mållinjen efter løbet/gåturen.

Bemærk: Man må gerne løbe to eller flere ture på stafetholdet.

Deltagerlisten: På deltagerlisten kan man se holdets startnumre og rækkefølgen af stafetløberne på holdet.

Eksempel: På stafethold 2 har deltagerne flg. startnumre:

2-1 Anne (løber 1. tur)
2-2 Bent (løber 2. tur)
2-3 Carsten (løber 3. tur)
2-4 Dorte (løber 4. tur)

På walk-holdene går alle holdets deltagere samlet.

Program på løbsdagen:

  • Kl. 16.30-17.45 Udlevering af kuvert med startnumre og depeche/velcrochip.
  • Kl. 18.00 Start for stafetholdene (løbere på 1. tur)
  • Kl. 18.20 Start for power walk-hold med startnummer 1001-1113 (holdet går samlet)
  • Kl. 18.25 Start for alm. walk-hold (holdet går samlet).
  • Kl. 18.00-20.00 Udlevering af madkurv og drikkevarer. Voucher (orange) til madkurv (inkl. drikkevarer) ligger i/sidder på kuverten med startnummer.

Igen i år har vi live-musik på plænen.

Samaritter: Ved målområdet vil der være samaritter.

Toiletter: Vejle Atletik Stadion i den gule bygning både udenfor og indenfor (stuen og 1. sal) samt ved tribune C og D på Vejle fodboldstadion (VB).

Der er omklædningsmuligheder i stueetagen i den gule bygning.

Bestilling af teltplads: I er velkomne til at stille telt/pavillon op gratis  på Vejle Atletik Stadion. Vi har et samarbejde med Trekantens telt & serviceudlejning (lejtelt@lejtelt.dk). Stadion vil være tilgængelig for opstilling fra tirsdag d. 27. til torsdag d. 29. august kl. 12.00. Områder til opstilling af firmatelte vil blive mærket op tirsdag kl. 12.00 (det markeres evt. ved hjælp af et skilt m/firmanavn.

I kan også leje plads i et fælles stortelt (inkl. borde og stole) for 500,- kr. per hold (á 4 personer). Bestilles ved at skrive til løbsleder Thorkild Bo Nielsen på e-mail.

Sidste frist for bestilling af plads i fælles stortelt er mandag d. 12. august kl. 12.00 

Betaling: Bankoverførsel til reg.nr. 0758 – kontonr. 3224389379

Mærk venligst betalingen med hold- eller firmanavn og “STAFETtelt19”.

CVR-nr.: 30 34 48 12

Har I spørgsmål, er I velkommen til at kontakte løbsleder Thorkild Bo Nielsen på e-mail