WALK2Run -Løbeskolen

Gør motion til en vane med Vejle IF

Kom rigtigt igang!

Har du oplevet at starte på træning og måtte stoppe pga. en skade eller simpelthen mistet lysten?
Det tror vi desværre mange har prøvet!
Vejle IF starter i 2019 ”løbeskolen” som en 2 trins raket.
Vi tilbyder at man kan ”tyvstarter” med fase 1 –  der et HELT NYT walk2Run hold (opstart uge 5 d. 29. januar kl. 17.30).

I fase 1 har vi meget fokus på opbygning af muskler & scener. Styrketræning vil foregå enten på walk-turen hvor vi træner på en bakke eller lave Box-jump på en træstamme osv.… eller måske laver vi trappetræning, eller hop i bildæk på stadion.

I fase 2(start på løbeskolen) går vi i gang med at kombinerer walk & løb.
Selve træningsforløbet i fase 2 vil være meget afhængig af holdets sammensætning, men alle kan deltage, vi tilpasser træningen og øvelserne efter niveau.

Der vil være 2 ugentlige træninger i Vejle IF regi (tirsdag & torsdag) og det forventes at man selv planlægger 1 ”hjemmetræningsdag”.

Walk2Run starter i uge 5 (d. 29.januar) og slutter i uge 22 med deltagelse i Vejle løbet

Løbeskolen starter i uge 11 (d. 12.marts) og slutter i uge 22 med deltagelse i Vejle løbet

Det koster kr. 500 kr. at deltage i hele forløbet. (både fase 1 & 2).
Man kan godt starte direkte i fase 2. (Fase 1 er et ekstra tilbud)

Ønsker du mere info kan du kontakte klubchef
Ronny Kert på klubchef@vejle-if.dk

Kom til informationsmøde:      Tirsdag d. 22. januar kl. 19.00 i klublokalerne

Start på løbeskolen:                    Tirsdag d. 29. januar kl. 17.30

Mødested begge dage:                Vejle Atletik Stadion, Helligkildevej 2, 7100 Vejle

Deltager du i  WALK2Run & løbeskolen, får du:

• Et træningsprogram med sjove og varierede øvelser – og vi starter fra scratch
  • Adgang til dygtige trænere med speciale i nye walkere/løbere
  • Adgang til træningscenter/styrkecenter
  • To ugentlig træningsaften – samt mulighed for at deltage i motionsfællesskab
  • Et startnummer til Vejle Løbet d. 2. juni 2019
  • En personlig løbebluse fra Craft.

Du vil opleve en træningsform, som er varieret, målrettet og seriøs, men som også er både sjov og social. Alt dette for kun kr. 500,- kr.

Du kan tilmelde dig her til Walk2Run & løbeskolen.

Kontakt evt. Hans Beck Møller på: hm@beck-moeller.dk, hvis du vil vide mere.

Træningsplan

Walk2Run & løbeskolen