Nyhedsbrev fra Masters-afdelingen i Vejle IF

Af Ove Lausten

Læs nyhedsbrevet for august 2020.

I nyhedsbrevet skriver Ove: “Vi er igen ved at komme ind i en strøm af gode nyheder. Den 2. august er der således stævne på Vejle Atletik Stadion, tilmelding skal ske senest 31/7 via Vejle IF’s hjemmeside. Inge Andersen har sat ny klubrekord i K50 på 200 m. Kasper Filsø har sat nye klubrekorder i M30 på både 100 m og 200 m. Der var midsommerstævne i Skive den 31. juli. Næste stævne i rækken blev sprinter 5 i Århus. Der har været sommerstævne i Silkeborg, arrangeret af vor tidligere klubkammerat Bjørn Lundgaard Madsen

Tilmeldingen til DM i Greve er åben. Vi kan se frem til både et godt program samt et atletikanlæg, der er renoveret indenfor de seneste år. Tilmeldingsfristen er 6. august via Vejle If. hjemmeside. Der er også etableret mulighed for fælles tilmelding til DM i kaste mange kamp, som afvikles den sidste weekend i august i Bagsværd. Dato for femkamp og ministævne er ændret til lørdag, den 10. oktober.

Statuetten til idrætsprisen kan nu afhentes hos Vejle Kommune.

Der er atletikskole på stadion med >80 deltagere i perioden fra 3/8 til 7/8. Det er i dagtimerne fra 09:00 til 14:00. Der er som aldrig før interesse for atletikskolen; det er glædeligt.

Tribunen på Vejle Atletik Stadion rives ned, og der kan fortsat forventes begrænsning en måneds tid for adgang til området ved stang og længde.”