займ манимен займ займер займ лайм

Vejle Ådal 1/2-maraton, 10 og 5 km 2020

Dato og tidspunkt: Søndag den 25. oktober 2020

BEMÆRK:  Vejle Ådal ½-maraton aflyses.

Start og mål:
DGI-huset på Vestre Engvej, Vejle, Indgang Vest (Hal 5)

  • Walk en 1/2 maraton: kl. x
  • Tidlig start 1/2 maraton Kl. x (deltagere, der forventer at bruge over 3 timer)
  • 1/2 maraton:  kl.
  • 10 km:  kl.
  • 5 km:  kl.

Pace med cykel eller lignende er ikke tilladt.

Tilmelding: Åbner senere

Onlinetilmelding er INKL. adm. gebyr.

Det er også muligt at tilmelde sig uden gebyr direkte hos SPORT 24, Bryggen i Vejle, til og med den x. oktober.

Startgebyr:
Til og med x. oktober kl. 23.59

  • ½ maraton: kr. (medalje og mad + 1 øl/sodavand efter løb)
  • 10 km: voksne kr./ungdom kr.
  • 5 km: voksne kr. /ungdom kr.
  • Walk en ½ maraton: kr. (medalje og mad + 1 øl/sodavand efter walk)

På distancerne 10 og 5 km kan forplejning (mad + 1 øl/sodavand) tilkøbes for kr. 55,- ved tilmelding.

Fra den x. oktober og til og med den x. oktober koster det x kr. ekstra.

Bemærk: Deltagere under 16 år må ikke løbe ½-maraton.

Startgebyret betales ikke tilbage ved evt. afbud eller udeblivelse, ligesom det heller ikke tilbagebetales i tilfælde af force majeure.


Holdtilmelding
:
Hold større end 10 løbere kan få et regneark til indtastning af deltagere eller få tildelt sin egen tilmeldingskode. Kontakt klubsekretær på e-mail for at få tilsendt kode/regneark. Holdtilmeldingerne på regneark skal returneres senest den x. oktober (derefter modtages ingen holdtilmeldinger via regneark).

Bordreservation:
Hold med mere end 10 deltagere kan gratis reservere bord og stole i Hal ? til fælles samling og hygge ved løbet.
Når du tilmelder jeres hold online og har mere end 10 deltagere på holdet, giver tilmeldingssystemet mulighed for at reservere et antal stole.
Spørgsmål vedr. bordreservation kan sendes til klubsekretær på e-mail.

Parkering: 

Det er en god idé at parkere væk fra startstedet og gå det sidste stykke. Der er ikke plads til alle de mange biler ved startstedet.

Vær opmærksom på, at der kan være tidsbegræninger på nogle af P-pladserne. Der er andre aktiviteter i DGI-huset, så det kan være pakket. Hvis du vælger P øst, P vest og P 14 cirkuspladsen, er der fri hele søndagen.

Parkér tæt, så der bliver plads til flere  🙂
1: Cirkuspladsen (rigtig god plads) – ca. 500 m til start
2: Sundhedshuset + DGI-huset (tidsbegrænset)
3: Parkering over for DGI-Huset (tidsbegrænset, rigtig god plads)
4: Region Syddanmark – Damhaven – (begrænset plads)
5: Region Syddanmark – (god plads)
6: Parkeringshus ved Bryggen (god plads)
7: DGI-Husets parkeringsplads  (tidsbegrænset – 3 timer )
8: Sundhedshuset + DGI-huset (tidsbegrænset)
9: Rosborg Gymnasium
10: Hal 5 (afhentning af startnummer, værdiopbevaring m.m.)
11: START/MÅL område

Startnumre:
Udlevering af startnumre sker fra kl. 11.30, så kom i god tid for at undgå kø. Udlevering sker i hal 5 i DGI-huset ved indgang Vest, hvor starten også går fra. Udlevering af startnumre er delt op i forhold til distance, så du bedes henvende dig ved et af de borde, som har startnumre til din distance. For at få udleveret startnummeret skal du oplyse dit startnummer. Det kan du finde på deltagerlisten her, når løbsdagen nærmer sig, eller på tavlen med alle deltagernavne, som står i hallen.

Bemærk:
Hvis du er tilmeldt gennem et firma-/klubhold, som på forhånd (senest x. oktober) har aftalt at hente startnumre samlet, skal du have udleveret dit startnummer hos jeres hold/kontaktperson.

Udlevering af startnumre til firma-/klubhold:
Sker ved eftertilmeldingsbordet i hal 5 i DGI-huset. Oplys firmanavn, så får du som kontaktperson alle holdets startnumre udleveret samlet på én gang. Bemærk: Forbeholdt grupper, som allerede har meldt ind til os per e-mail (senest x. oktober), at de vil afhente på denne måde.

Eftertilmelding:
Fra kl. 11.30-13.00. Eftertilmelding på dagen koster kr. x,- ekstra uanset alder og distance. Vi tager imod MobilePay.

Rettelser:
Har du brug for at ændre navn og/eller distance etc. på løbsdagen, bedes du henvende dig ved Rettelser i hal 5. Evt. rettelser koster x kr.

Værdiopbevaring: 
Hal 5 i DGI-Huset, Indgang Vest

Information:
DGI-Huset, Indgang Vest.

Tidtagning:
Foregår med engangschip fra RaceResult. Engangschippen sidder i dit startnummer. Det er derfor vigtigt, at du ikke folder det, så du ødelægger chippen. En ødelagt chip betyder ingen tid, så pas på jeres startnummer.

Resultater:
Resultatlisterne fra 2019 (inkl. link til dine billeder) finder du her.

Billeder:
Motionsbilleder.dk kommer og tager billeder ved løbet. Efter løbet kan du se og downloade billeder fra løbet gratis ved at bruge koden: vejleådal. Bær gerne dit startnummer foran og synligt; så er det nemmere at identificere dig, så du kan finde dine egne billeder.

Forplejning: 
Vand og væske på ruten efter gældende regler (5, 10 og 16 km).
I mål: Vand, frugt, müslibar og kage.

Præmieoverrækkelse:
Tidspunkt kommer senere. Der vil være præmier til 1., 2. og 3. pladsen på alle distancer for herrer og damer. Der vil også være præmie til de to hurtigste børn (piger og drenge) både på 5 og 10 km. Der er desuden lodtrækningspræmier.

Ved løbsrekord M/K på 1/2 maraton i 2019 kr. 2.500,-

  • Rekord for mænd: David Wanjohi 1.06.06
  • Rekord for kvinder: Sylvia Worm 1.15.20

Løbsrekorder afgøres på bruttotid.

Omklædning og bad:
DGI-Huset Vejle, Willy Sørensens Plads 5.

Diplom:
Kan du udskrive sådan:

  1. Find dit resultat i resultatlisten.
  2. Klik på dit navn.
  3. Klik på “Vis diplom”.

Løbsleder: Thorkild Bo Nielsen – e-mail