Atletik

Vejle IF er stolte af at kunne sende to Vejle IF-atleter afsted til VM i para-atletik, som afholdes i Dubai fra den 7.-17. november.

Daniel Wagner og Kasper Filsø er sammen med ni andre landsholdsatleter udtaget til at konkurrere ved VM i para-atletik i Dubai.

Daniel Wagner har haft en sæson, hvor han har døjet med skader. Men på det sidste har han vist, at han er tilbage i god form. Daniel stiller op i disciplinerne 100 m og længdespring, og han er favorit til at tage medalje i længdespring. Daniel trænes til dagligt af Lars Nielsen i Aarhus.

Kasper Filsø har haft sin hidtil bedste sæson i sin karriere. Han er oppe imod et meget stærkt felt. Kasper havde en lovende sidste træning her i Vejle, da lørdag morgen bød på intervaller. Han drager nemlig til Tenerife de næste 14 dage, hvor han træner alene den første uge. Den sidste uge kommer der andre atleter fra landsholdet, og Kasper får også sin træner, Anders Sækmose, med, som fungerer som landstræner og klubtræner til daglig. Det samarbejde har virkelig gavnet både Kasper og klubben.

Held og lykke til hele teamet!