Praktiske oplysninger om Frøs Stafetten 2019

Løbsdato: Onsdag den 28. august 2019

 

Sammensæt dit stafethold med fire deltagere (arbejdskollegaer, familie, venner, naboer, klassekammerater, osv.) og deltag som herre-, dame- eller mixhold.

I kan også deltage som walk-hold, hvor holdets fire deltagere følges ad på en 5,5 km rute.

Kl. 18.30-20.00 er der udlevering af madkurv, inkl. drikkevarer, og så er det tid til hygge og socialt samvær på Vejle Atletik Stadion. Voucher til madkurven sider på dit/jeres startnumre. Drikkevarer  udleveres sammen med madkurven.

Bemærk: Helligkildevej bliver under løbet spærret for trafik i tidsrummet fra 17.30-21.00.

Distance: 4 x 4 km stafetløb eller 5,5 km walk

Start & mål: Vejle Atletik Stadion, Helligkildevej 2, 7100 Vejle

NYE Starttider i 2019 !
Kl. 18.00 Stafethold
Kl. 18.20 Startbølge 1 – power walkhold
Kl. 18.25 Startbølge 2 – walkhold
Kl. 18.30 Startbølge 3 -walkhold
(Bemærk: HUSK, hvis du er tilmeldt power walk er det vigtigt, at I starter i startbølge 1.)

Løbet skydes i gang af Jens Ejner Christensen, borgmester i Vejle Kommune.

løbe rute: 4 km i Nørreskoven og på Vejle Atletik Stadion.
walk rute: 5,5 km i Nørreskoven, gennem bla. dyrehaven.

Afhentning af startnummer og depeche: I Vejle IF’s klublokaler (på 1. sal i gul bygning) ved Vejle Atletik Stadion, Helligkildevej 2, 7100 Vejle, fra kl. 16.30-17.45.
(kan afhentes mandag/tirsdag i ugen optil efter aftale).
Kuvert med depeche/ og startnumre m.m. udleveres samlet per hold. Arbejdspladser etc. med mange tilmeldte hold vil få udleveret startnumre og depecher samlet til uddeling til deres deltagere. HUSK at depeche samt velcro chip skal afleveres ved mållinjen efter løbet.

Bemærk: Hold fra Vejle kommune skal afhente startnummer og depeche i Vejle Kommunes eget telt på græsplænen på stadion.

Kuverten indeholder: 

  • 4 startnumre.
  • 4×4 sikkerhedsnåle
  • 1 voucher/slip til madkurv & drikkevarer (sidder på startnumre nr. 1)
  • 1 depeche til stafetløb (hvert hold har sin egen, nummererede depeche, så husk at bruge den rigtige depeche under løbet, så holdet får sit eget resultat) depeche afleveres ved mållinjen efter stafetløb.
    eller
    1 velcro chip til walk/gåhold. Velcro chip skal monteres under knæet(rundtom anklen). Velcro chip afleveres i kassen ved mållinjen.

Tilmelding:

  • Online senest d. 18 august. kl.23.59
  • Hos Frøs, senest d.16 august.
  • Holdtilmelding (mere end 5 hold): Kontakt klubchef. Tilmelding senest 18. august. kl.23.59

Bemærk: Der er ingen eftertilmelding på løbsdagen.

Startgebyr per hold: 500,- kr.

NYHED !!! NYT indhold i madkurven…

Vejle IF  laver i 2019 lavet en fantastisk madkurv..den er både sund og lækker”

( indhold + billede …kommer )
Madkurv (inkl. drikkevarer) udleveres på stadion mod forevisning af slip/fra startnumret kl. 18.00 – 20.00.

Parkering:

  • i kvarteret & sideveje omkring Vejle Atletik Stadion
  • ved Nørremarkscenteret på Moldevej (ca. 5-10 min. gang til stadion)
  • hos Solar A/S på Niels Bohrs Vej 2 (ved krydset Horsensvej/Niels Bohrs Vej), hvor der er mange parkeringspladser. Herfra er der ca. 1,5 km og et kvarters gang til stadion.
  • hos Frøs ved Horsensvej.

Desuden opfordrer vi til at benytte bybus, cykel eller at gå til stadion.

Bemærk:
Helligkildesvej bliver under løbet spærret for trafik i tidsrummet fra 17.30-21.00.

Tidtagning:
Varetages af Raceresult. Hver deltager på et stafethold får en tid, og holdet får en samlet sluttid.
Chippen til tidtagning på stafetholdene sidder i depechen. Så pas godt på depechen undervejs.
På walk-holdene er det en Velcro ankel tidtagningschip som et af holdets deltagere skal bære.

Bemærk: Man må gerne løbe to eller flere ture på stafetholdet.

Deltagerlisten: Her kan man se holdets startnumre og rækkefølgen af løberne på holdet. ( link kommer)

Eksempel: På hold 2 har deltagerne flg. startnumre:

2-1 Anne (løber 1. tur)
2-2 Bent (løber 2. tur)
2-3 Carsten (løber 3. tur)
2-4 Dorte (løber 4. tur)

Program på løbsdagen:

  • Kl. 16.30-17.45 Udlevering af kuvert med startnumre og depeche/chip.
  • Kl. 18.00 start Stafetholdene (løbere på 1.tur)
  • Kl. 18.20 Startbølge 1 for POWER walkhold med startnummer 1001-1100 ( holdet går samlet)- VIGTIGT at starte i den rigtige startbølge.
  • Kl. 18.25 Startbølge 2 for walkhold med startnummer 1101-1350 (hold går samlet) – Det er vigtigt, at I starter i den rigtige startbølge.
  • Kl. 18.30 Startbølge 3 for walkhold med startnummer 1351 –
  • Kl. 18.00-20.00 Udlevering af madkurv og drikkevarer. Voucher til madkurv og drikkevarer er på slippen på startnumret.

Vi gentager i 2019 – LIVE Musik på plænen.

Præmier: Der udloddes tre hold gavekort per klasse.

Samaritter: Ved målområdet vil der være samaritter.

Omklædning & Toiletter: Vejle Atletik Stadion samt ved tribune D / Vejle Stadion.

Bestilling af teltplads:
I er velkomne til at stille telt/pavillon op gratis  på Vejle Atletik Stadion. Stadion vil være tilgængelig fra tirsdag d. 27. august til torsdag d. 29. august kl. 12.00. Områder til opstilling af firmatelte vil blive mærket op tirsdag kl. 12.00 evt. markeres det ved hjælp af et skilt m/firmanavn. 

I kan også leje plads i et stortelt (inkl. borde og stole) for 500,- kr. per hold (á 4 personer). Bestilles nedenfor.

Sidste frist for bestilling er mandag d. 12. august kl. 12.00 

Betaling: Bankoverførsel til reg.nr. 0758 – kontonr. 3224389379

Mærk venligst betalingen med hold- eller firmanavn og “STAFETtelt19”.

CVR-nr.: 30 34 48 12

Har I spørgsmål, er I velkommen til at kontakte klubchef – E-mail