Praktiske oplysninger om Frøs Stafetten 2018

Løbsdato: Onsdag den 29. august 2017 kl. 17.55

Sammensæt dit stafethold med fire deltagere (arbejdskollegaer, familie, venner, naboer, klassekammerater, osv.) og deltag som herre-, dame- eller mixhold.
I kan også deltage som walk-hold, hvor holdets fire deltagere følges ad på en 5 km rute.

Kl. 18.30-20.00 er der udlevering af madkurv, inkl. drikkevarer, og så er det tid til hygge og socialt samvær på Vejle Atletik Stadion. Voucher til madkurven sider på dit/jeres startnumre. Drikkevarer  udleveres sammen med madkurven.

Bemærk: Helligkildevej bliver under løbet spærret for trafik i tidsrummet fra 17.30-21.00.

Distance: 4 x 4 km stafetløb eller 5 km walk

Start & mål: Vejle Atletik Stadion, Helligkildevej 2, 7100 Vejle

Starttider:
Kl. 17.55 Startbølge 1 for power walkhold
Kl. 18.00 Startbølge 2 for walkhold
Kl. 18.15 Stafethold
Bemærk: HUSK, hvis du er tilmeldt power walk er det vigtigt, at I starter i startbølge 1.

Løbet skydes i gang af Jens Ejner Christensen, borgmester i Vejle Kommune.

løbe rute: 4 km i Nørreskoven og på Vejle Atletik Stadion. (se rutekort)
walk rute: 5 km i Nørreskoven, gennem bla. dyrehaven.(se rutekort)

Afhentning af startnummer og depeche: I Vejle IF’s klublokaler (på 1. sal i gul bygning) ved Vejle Atletik Stadion, Helligkildevej 2, 7100 Vejle, fra kl. 16.30-17.45. ( kan afhentes mandag/tirsdag efter aftale.
Kuvert med depeche/chip og startnumre m.m. udleveres samlet per hold. Arbejdspladser etc. med mange tilmeldte hold vil få udleveret startnumre og depecher samlet til uddeling til deres deltagere.

Bemærk: Hold fra Vejle kommune skal afhente startnummer og depeche i Vejle Kommunes eget telt på græsplænen på stadion.

Kuverten indeholder: 

  • 4 startnumre.
  • 4×4 sikkerhedsnåle
  • 1 voucher/slip til madkurv & drikkevarer (sidder på startnumre)
  • 1 depeche til stafetløb (hvert hold har sin egen, nummererede depeche, så husk at bruge den rigtige depeche under løbet, så holdet får sit eget resultat)
    eller
    1 chip til walk/gåhold (chip til tidtagning ved gåhold sidder fastmonteret på bagsiden af ét af de fire startnumre i kuverten. Hvis I er færre end fire på et gåhold, skal I sørge for at bruge startnummeret med chippen på).

Tilmelding:

  • Online senest den 20. august.
  • Hos Frøs, senest den 20. august.
  • Holdtilmelding (mere end 5 hold): Kontakt klubchef. Tilmelding senest 20. august.

Bemærk: Der er ingen eftertilmelding på løbsdagen.

Startgebyr per hold: 500,- kr.

NYHED !!! NYT indhold i madkurven…

Vejle IF  har i 2018 lavet en fantastisk madkurv..den er sund og lækker”

4 x  store grovboller hjemmelavet fra DGI huset Vejle
4 x Tapas/ølpølser, humus & æg  hjemmelavet fra DGI huset vejle
1 x vindruer
4 x Mandler & chokolade
4 x Nødder & frugt mix
4 x Chips
4 x Flødeboller
4 x økologisk Ice the
4 x Aqua dor vand
4 x Økologisk Øl

  • Hold, der har bestilt plads i “fællesteltet”: Madkurve (inkl. drikkevarer) til disse hold står klar pakket i kasser med firma-/holdnavn. I skal derfor ikke hente madkurve ved udleveringen på stadion.
  • Alle andre hold: Madkurv (inkl. drikkevarer) udleveres på stadion mod forevisning af slip/fra startnumret kl. 18.00 – 20.00.

Parkering:

  • i kvarteret & sideveje omkring Vejle Atletik Stadion
  • ved Nørremarkscenteret på Moldevej (ca. 5-10 min. gang til stadion)
  • hos Solar A/S på Niels Bohrs Vej 2 (ved krydset Horsensvej/Niels Bohrs Vej), hvor der er mange parkeringspladser. Herfra er der ca. 1,5 km og et kvarters gang til stadion.
  • hos Frøs ved Horsensvej.

Desuden opfordrer vi til at benytte bybus, cykel eller at gå til stadion.

Bemærk: Helligkildevej bliver under løbet spærret for trafik i tidsrummet fra 17.30-21.00.

Tidtagning: Varetages af Raceresult. Hver deltager på et stafethold får en tid, og holdet får en samlet sluttid.
Chippen til tidtagning på stafetholdene sidder i depechen. Så pas godt på depechen undervejs.
På walk-holdene er det en ankel tidtagningschip som et af holdets deltagere skal bære.

Bemærk: Man må gerne løbe to eller flere ture på stafetholdet.

Deltagerlisten: Her kan man se holdets startnumre og rækkefølgen af løberne på holdet. ( link kommer)

Eksempel: På hold 2 har deltagerne flg. startnumre:

2-1 Anne (løber 1. tur)
2-2 Bent (løber 2. tur)
2-3 Carsten (løber 3. tur)
2-4 Dorte (løber 4. tur)

Program på løbsdagen:

  • Kl. 16.30-17.45 Udlevering af kuvert med startnumre og depeche/chip.
  • Kl. 17.55 Startbølge 1 for power walkhold med startnummer 1001-1175 (hold går samlet) – Det er vigtigt, at I starter i den rigtige startbølge.
  • Kl. 18.00 Startbølge 2 for walkhold med startnummer 1176-1351 (hold går samlet) – Det er vigtigt, at I starter i den rigtige startbølge.
  • Kl. 18.15 Start stafetholdene (løbere på 1. tur)
  • Kl. 18.00-20.00 Udlevering af madkurv og drikkevarer. Voucher til madkurv og drikkevarer er på slippen på startnumret.

Vi gentager i 2018 – LIVE Musik på plænen.

Præmier: Der udloddes tre gavekort per klasse.

Samaritter: Ved målområdet vil der være samaritter.

Omklædning: Vejle Atletik Stadion. Lokale bedes klæde om hjemmefra.

Bestilling af teltplads: I er velkomne til at stille telt/pavillon op (gratis)  på Vejle Atletik Stadion, som er reserveret fra tirsdag d. 28. august til torsdag d. 30. august kl. 12.00. Områder til opstilling af firmatelte vil blive mærket op tirsdag morgen; evt. markeres det ved hjælp af et skilt m/firmanavn. 

I kan også leje plads i et stortelt (inkl. borde og stole) for 500,- kr. per hold (á 4 personer). Bestilles nedenfor.

Sidste frist for bestilling er søndag den 13. august.

Betaling: Bankoverførsel til reg.nr. 0758 – kontonr. 7585652041

Mærk venligst betalingen med hold- eller firmanavn og “STAFETtelt18”.

CVR-nr.: 30 34 48 12

Har I spørgsmål, er I velkommen til at kontakte klubchef – E-mail