займ манимен займ займер займ лайм

Vejle Ådal halvmaraton, walk, 10 og 5 km 2021

Dato og tidspunkt: Søndag den 31. oktober 2021

Start og mål:
DGI-huset på Vestre Engvej, Vejle, Indgang Vest (Hal 5)

  • Halvmaraton walk: kl. 12:30
  • Halvmaraton tidlig start (deltagere, som forventer at bruge over 3 timer): kl. 13:00
  • Halvmaraton:  kl. 13:30
  • 10 km:  kl. 13:45
  • 5 km:  kl. 13:55

Pace med cykel eller lignende er ikke tilladt.

Alle distancer er DAF-opmålt.

Tilmelding: TILMELDING ER ÅBEN. Ingen tilmeldingsgebyr ved online tilmelding

Startgebyr:

Til og med den 4. oktober kl. 23.59

  • Halvmaraton: 195,- kr.
  • Halvmaraton walk: 195,- kr
  • 10 km: Voksne 120,- kr./ungdom (født 2007 eller senere) 50,- kr.
  • 5 km: Voksne 100,- kr. /ungdom (født 2007 eller senere)  50,- kr.

Fra den 5. oktober og til og med den 30. oktober kl. 23.59

  • Halvmaraton: 210,- kr.
  • Halvmaraton walk: 210,- kr.
  • 10 km: Voksne 135,- kr./ungdom (født 2007 eller senere) 60,- kr.
  • 5 km: Voksne 110,- kr. /ungdom (født 2007 eller senere) 60,- kr.

På løbsdagen den 31. oktober:

  • Halvmaraton: 225,- kr.
  • Halvmaraton walk: 225,- kr.
  • 10 km: Voksne 150 kr./ungdom (født 2007 eller senere) 70,- kr.
  • 5 km: Voksne 120,- kr. /ungdom (født 2007 eller senere) 70,- kr.

Bemærk: Deltagere under 16 år må ikke løbe halvmaraton.

Startgebyret betales ikke tilbage ved evt. afbud eller udeblivelse, ligesom det heller ikke tilbagebetales i tilfælde af force majeure.

Holdtilmelding for klub-/firmahold:
Klub-/firmahold større end 10 løbere kan vælge at få en tilmeldingskode. Kontakt klubsekretær på e-mail for at få tilsendt kode. Ved brug af kode sendes efterfølgende en samlet faktura til betaling.

Hvis et hold ønsker at hente startnumre samlet på løbsdagen, skal alle deltagerne på holdet tilmeldes senest den 22. oktober.

Klub-/firmahold større end 10 løbere kan forudbestille sandwich (kylling/bacon eller skinke/ost i grovbolle) til 42 kr. pr stk. Send jeres bestilling til klubsekretæren på e-mail med jeres holdnavn, antal sandwich (og slags) og kontaktperson senest onsdag den 27. oktober.

Klub-/firmahold større end 10 løbere kan reservere borde og stole til fælles samling og hygge. Kontakt klubsekretær på e-mail med jeres holdnavn, antal deltagere og kontaktperson senest onsdag den 27. oktober.

Forplejning: I mål er der vand, energidrik, varm bouillon, myslibar, frugt, kage, kaffe/te.

På væskedepoterne på ruten er der vand og energidrik.

Medaljer og diplom:

Der er medaljer til alle. Diplom udskrives fra resultatlisten.

Bordreservation:
Klub-/firmahold større end 10 løbere kan reservere borde og stole til fælles samling og hygge. Kontakt klubsekretær på e-mail med jeres holdnavn, antal deltagere og kontaktperson senest onsdag den 27. oktober.

Parkering: 

Det er en god idé at parkere væk fra startstedet og gå det sidste stykke. Der er ikke plads til alle de mange biler ved startstedet.

Vær opmærksom på, at der kan være tidsbegrænsninger på nogle af P-pladserne. Der er andre aktiviteter i DGI-huset, så det kan være pakket. Hvis du vælger P øst, P vest og P 14 cirkuspladsen, er der fri hele søndagen.

Parkér tæt, så der bliver plads til flere  🙂
1: Cirkuspladsen (rigtig god plads) – ca. 500 m til start
2: Sundhedshuset + DGI-huset (tidsbegrænset)
3: Parkering over for DGI-Huset (tidsbegrænset, rigtig god plads)
4: Region Syddanmark – Damhaven – (begrænset plads)
5: Region Syddanmark – (god plads)
6: Parkeringshus ved Bryggen (god plads)
7: DGI-Husets parkeringsplads  (tidsbegrænset – 3 timer )
8: Sundhedshuset + DGI-huset (tidsbegrænset)
9: Rosborg Gymnasium
10: Hal 5 (afhentning af startnummer, værdiopbevaring m.m.)
11: START/MÅL område

Startnumre:
Udlevering af startnumre sker fra kl. 11.30, så kom i god tid for at undgå kø. Udlevering sker i hal 5 i DGI-huset ved indgang Vest, hvor starten også går fra. Udlevering af startnumre er delt op i forhold til distance, så du bedes henvende dig ved et af de borde, som har startnumre til din distance. For at få udleveret startnummeret skal du oplyse dit startnummer. Det kan du finde på deltagerlisten her, når løbsdagen nærmer sig, eller på tavlen med alle deltagernavne, som står i hallen.

Bemærk:
Hvis du er tilmeldt gennem et firma-/klubhold, som på forhånd (senest 17. oktober) har aftalt at hente startnumre samlet, skal du have udleveret dit startnummer hos jeres hold/kontaktperson.

Udlevering af startnumre til firma-/klubhold:
Sker ved eftertilmeldingsbordet i hal 5 i DGI-huset. Oplys firmanavn, så får du som kontaktperson alle holdets startnumre udleveret samlet på én gang. Bemærk: Forbeholdt grupper, som allerede har meldt ind til os per e-mail (senest 22. oktober), at de vil afhente på denne måde.

Eftertilmelding:
Fra kl. 11.30-13.00.

Priser på løbsdagen:

  • Halvmaraton: 225,- kr.
  • Halvmaraton walk: 225,- kr.
  • 10 km: Voksne 150 kr./ungdom (født 2007 eller senere) 70 kr.
  • 5 km: Voksne 120,- kr. /ungdom (født 2007 eller senere) 70 kr.

Vi tager imod MobilePay.

Rettelser:
Har du brug for at ændre navn og/eller distance etc. på løbsdagen, kan du henvende dig ved Rettelser i hal 5. Evt. rettelser koster 20 kr.

Værdiopbevaring: 
Hal 5 i DGI-Huset, Indgang Vest

Information:
DGI-Huset, Indgang Vest.

Tidtagning:
Foregår med engangschip fra RaceResult. Engangschippen sidder i dit startnummer. Det er derfor vigtigt, at du ikke folder det, så du ødelægger chippen. En ødelagt chip betyder ingen tid, så pas på jeres startnummer.

Resultater:
Resultatlister fra 2021 finder du her.

Billeder:
Motionsbilleder.dk kommer og tager billeder ved løbet. Efter løbet kan du se og downloade billeder fra løbet gratis ved at bruge koden: vejleådal. Bær gerne dit startnummer foran og synligt; så er det nemmere at identificere dig, så du kan finde dine egne billeder.

Præmieoverrækkelse:
Tidspunkt kommer senere. Der vil være præmier til 1., 2. og 3. pladsen på alle distancer for herrer og damer. Der vil også være præmie til de to hurtigste børn (piger og drenge til og med 14 år) både på 5 og 10 km. Der er desuden lodtrækningspræmier.

Ved løbsrekord M/K på 1/2 maraton i 2021 kr. 2.500,-

  • Rekord for mænd: David Wanjohi 1.06.06
  • Rekord for kvinder: Sylvia Worm 1.15.20

Løbsrekorder afgøres på bruttotid.

Omklædning og bad:
DGI-Huset Vejle, Willy Sørensens Plads 5.

Diplom:
Kan du udskrive sådan:

  1. Find dit resultat i resultatlisten.
  2. Klik på dit navn.
  3. Klik på “Vis diplom”.

Løbsleder: Thorkild Bo Nielsen – e-mail