I kan også deltage som power walk-hold eller alm. walk-hold, hvor holdets fire deltagere følges ad på en 6 km rute.
Dato for løbet i 2022: Onsdag den 31. august 2022 – mere info følger senere
Sammensæt dit stafethold med fire deltagere (arbejdskollegaer, familie, venner, naboer, klassekammerater, osv.). Løberuten er 4 km.
I kan også deltage som power walk-hold eller alm. walk-hold, hvor holdets fire deltagere følges ad på en 6 km rute.
Billedserie med indtryk fra Frøs-stafetten
Kl. 18.00-20.00 er der udlevering af madkurv (inkl. drikkevarer), og så er det tid til hygge og socialt samvær på Vejle Atletik Stadion. Voucher (orange) til madkurven ligger i/sidder på kuverten med jeres startnumre. Drikkevarer udleveres sammen med madkurven.
Bemærk: Helligkildevej bliver spærret for trafik under løbet i tidsrummet fra 17.30-21.00.
Distance: 4 x 4 km stafetløb eller 6 km walk.
Løberuten: 4 km i Nørreskoven og på Vejle Atletik Stadion.
Walk-ruten: 6 km i Nørreskoven (bl.a. gennem Dyrehaven).
Start & mål: Vejle Atletik Stadion, Helligkildevej 2, 7100 Vejle
Starttider:
Kl. 18.00 Stafethold 4×4 km
Kl. 18.20 Power walk-hold (startnr. 100-123)
Kl. 18.25 Alm. walk-hold
Bemærk: Hvis I er tilmeldt power walk-hold er det vigtigt, at I starter kl. 18.20.
Afhentning af startnummer og depeche: I Vejle IF’s klublokaler (på 1. sal i gul bygning) ved Vejle Atletik Stadion, Helligkildevej 2, 7100 Vejle, fra kl. 16.30-17.45 (kan også afhentes mandag/tirsdag i ugen op til efter aftale).
Kuvert med depeche/ og startnumre m.m. udleveres samlet per hold. Arbejdspladser etc. med mange tilmeldte hold vil få udleveret startnumre og depecher samlet til uddeling til deres deltagere.
HUSK, at depeche/velcrochip skal afleveres ved mållinjen efter løbet.
Kuverten indeholder:
Tilmelding:
Bemærk: Der er ingen eftertilmelding på løbsdagen.
Startgebyr per hold: 550,- kr. til og med den 15. august. Derefter 600 kr. per hold.
Madkurven: Vejle IF samarbejder med …
– som har lavet en madkurv til jer, der er både sund og lækker:
Bemærk: Drikkevarer på billedet svarer ikke til dem, der udleveres på løbsdagen.
Parkering:
Desuden opfordrer vi til at benytte bus, cykel eller at gå til stadion.
Bemærk:
Helligkildevej bliver spærret for trafik under løbet i tidsrummet fra 17.30-21.00.
Tidtagning:
Varetages af Vejle IF. Hver deltager på et stafethold får en tid, og holdet får en samlet sluttid.
Chippen til tidtagning på stafetholdene sidder i depechen. Så pas godt på depechen undervejs.
På walk-holdene bruges en velcrochip til tidtagning, som sættes på anklen på en af holdets deltagere. Holdet går samlet og får en samlet tid.
Husk: Depechen/velcrochippen skal afleveres ved mållinjen efter løbet/gåturen.
Bemærk: Man må gerne løbe to eller flere ture på stafetholdet.
Deltagerlisten: På deltagerlisten kan man se holdets startnumre og rækkefølgen af stafetløberne på holdet.
Eksempel: På stafethold 2 har deltagerne flg. startnumre:
2-1 Anne (løber 1. tur)
2-2 Bent (løber 2. tur)
2-3 Carsten (løber 3. tur)
2-4 Dorte (løber 4. tur)
På walk-holdene går alle holdets deltagere samlet.
Program på løbsdagen:
Igen i år har vi live-musik på plænen.
Samaritter: Ved målområdet vil der være samaritter.
Toiletter: Vejle Atletik Stadion i den gule bygning både udenfor og indenfor (stuen og 1. sal) samt ved tribune C og D på Vejle fodboldstadion (VB).
Der er omklædningsmuligheder i stueetagen i den gule bygning.
Bestilling af teltplads: I er velkomne til at stille telt/pavillon op gratis på Vejle Atletik Stadion. Vi har et samarbejde med Trekantens telt & serviceudlejning (lejtelt@lejtelt.dk). Stadion vil være tilgængelig for opstilling fra mandag d. 30. august til onsdag d. 1. september kl. 12.00. Områder til opstilling af firmatelte vil blive mærket op tirsdag kl. 12.00 (det markeres evt. ved hjælp af et skilt m/firmanavn.
I kan også leje plads i et fælles stortelt (inkl. borde og stole) for 500,- kr. per hold (á 4 personer). Bestilles ved at skrive til Thorkild Bo Nielsen på e-mail
Sidste frist for bestilling af plads i fælles stortelt er den 24. august.
Betaling: Bankoverførsel til reg.nr. 0758 – kontonr. 3224389379
Mærk venligst betalingen med hold- eller firmanavn og “STAFETtelt21”.
CVR-nr.: 30 34 48 12
Har I spørgsmål, er I velkommen til at kontakte løbsleder Thorkild Bo Nielsen på e-mail