Sydjysk Sparekasse Stafetten (tidl. Frøs) 2024

Onsdag den 28. august 2024 kl. 18

BEMÆRK: Information nedenfor ikke opdateret i forhold til løbet i 2024

• Tilmeld online senest den 15. august 2023 kl. 23.59
  • Holdtilmelding (mere end 5 hold): Kontakt klubsekretær og få en tilmeldingskode til onlinetilmelding af jeres hold. Tilmelding senest den 15. august. kl. 23.59.

Se deltagerlisten

Sammensæt dit stafethold med fire deltagere (arbejdskollegaer, familie, venner, naboer, klassekammerater, osv.). Løberuten er 4 km.

I kan også deltage som power walk-hold eller alm. walk-hold, hvor holdets fire deltagere følges ad på en 6 km rute.

Kl. 18.00-20.00 er der udlevering af madkurv (inkl. drikkevarer), og så er det tid til hygge og socialt samvær på Vejle Atletik Stadion. Voucher (orange) til madkurven ligger i/sidder på kuverten med jeres startnumre. Drikkevarer  udleveres sammen med madkurven.

Bemærk: Helligkildevej bliver spærret for trafik under løbet i tidsrummet fra 17.30-21.00.

Distance: 4 x 4 km stafetløb eller 6 km walk.
Løberuten: 4 km i Nørreskoven og på Vejle Atletik Stadion.
Walk-ruten: 6 km i Nørreskoven (bl.a. gennem Dyrehaven).

Se rutekort her.

Start & mål: Vejle Atletik Stadion, Helligkildevej 2, 7100 Vejle

Starttider:
Kl. 18:00 Stafethold 4×4 km
Kl. 18:10 Power walk-hold 6 km
Kl. 18:15 Alm. walk-hold 6 km

Bemærk: Hvis I er tilmeldt power walk-hold er det vigtigt, at I starter kl. 18.10.

Afhentning af startnummer og depeche: I Vejle IF’s klublokaler (på 1. sal i gul bygning) ved Vejle Atletik Stadion, Helligkildevej 2, 7100 Vejle, fra kl. 16.30-17.45 (kan også afhentes mandag/tirsdag i ugen op til efter aftale).
Kuvert med depeche/ og startnumre m.m. udleveres samlet per hold. Arbejdspladser etc. med mange tilmeldte hold vil få udleveret startnumre og depecher samlet til uddeling til deres deltagere.

HUSK, at depeche/velcrochip skal afleveres ved mållinjen efter løbet.

Kuverten indeholder:

• 4 startnumre
  • 4×4 sikkerhedsnåle
  • 1 orange voucher til madkurv (inkl. drikkevarer)
  • 1 depeche til stafetløb. Hvert hold har sin egen, nummererede depeche; så husk at bruge den rigtige depeche under løbet, så holdet får sit eget resultat. Depechen skal afleveres ved mållinjen efter stafetløbet er afsluttet.
    eller
    1 velcrochip til walk-/gåhold. Velcrochippen skal monteres rundt om anklen på én af holdets deltagere. Velcrochippen skal afleveres i kassen ved mållinjen efter gåturen.

Tilmelding:

Bemærk: Der er ingen eftertilmelding på løbsdagen.

Startgebyr per hold: 575,- kr. til og med den 15. august. Derefter 600,- kr. per hold.

Madkurven: Vejle IF samarbejder med ny leverandør i 2024.

– som vil lave en lækker madkurv til jer.

Madkurv udleveres fra kølevogn på stadion (vestlige ende) mod forevisning af orange voucher fra kuverten med startnummeret kl. 18.00 – 20.00.

Parkering:

• I kvarteret og på sideveje omkring Vejle Atletik Stadion.
  • Ved Nørremarkscenteret på Moldevej (ca. 5-10 min. gang til stadion).
  • Niels Bohrs Vej 2 (ved krydset Horsensvej/Niels Bohrs Vej), hvor der er mange parkeringspladser. Herfra er der ca. 1,5 km og 15 min. gang til stadion.
  • Hos Frøs på Horsensvej 72B.

Desuden opfordrer vi til at benytte bus, cykel eller at gå til stadion.

Bemærk:

Tidtagning:
Varetages af Vejle IF. Hver deltager på et stafethold får en tid, og holdet får en samlet sluttid.
Chippen til tidtagning på stafetholdene sidder i depechen. Så pas godt på depechen undervejs.
På walk-holdene bruges en velcrochip til tidtagning, som sættes på anklen på en af holdets deltagere. Holdet går samlet og får en samlet tid.

Husk: Depechen/velcrochippen skal afleveres ved mållinjen efter løbet/gåturen.

Bemærk: Man må gerne løbe to eller flere ture på stafetholdet.

Deltagerlisten: På deltagerlisten kan man se holdets startnumre og rækkefølgen af stafetløberne på holdet.

Eksempel: På stafethold 2 har deltagerne flg. startnumre:

2-1 Anne (løber 1. tur)
2-2 Bent (løber 2. tur)
2-3 Carsten (løber 3. tur)
2-4 Dorte (løber 4. tur)

På walk-holdene går alle holdets deltagere samlet.

Program på løbsdagen:

• Kl. 16.30-17.45 Udlevering af kuvert med startnumre og depeche/velcrochip.
  • Kl. 18.00 Start for stafetholdene (løbere på 1. tur)
  • Kl. 18.10 Start for power walk-hold med startnummer xxx-xxx (holdet går samlet)
  • Kl. 18.15 Start for alm. walk-hold (holdet går samlet).
  • Kl. 18.00-20.00 Udlevering af madkurv og drikkevarer. Voucher (orange) til madkurv (inkl. drikkevarer) ligger i/sidder på kuverten med startnummer.

Samaritter: Ved målområdet vil der være samaritter.

Toiletter: Vejle Atletik Stadion i den gule bygning både udenfor og indenfor (stuen og 1. sal) samt ved tribune C og D på Vejle fodboldstadion (VB).

Der er omklædningsmuligheder i stueetagen i den gule bygning.

Kontakt os:

Send mail til klubsekretæren.

Bestilling af teltplads:
I er velkommen til at stille telt/pavillon op gratis på plænen på Vejle Atletik Stadion. Bestil venligst (og senest 23.8) nedenfor.

Områder til opstilling af firmatelte vil blive mærket op tirsdag (det markeres evt. ved hjælp af et skilt m/firmanavn.

Der må stilles telte op tirsdag den 29.8 fra kl. 08:00 om morgenen og resten af dagen.
Onsdag må der stilles telte op indtil kl. 15:00. Alle telte skal være taget ned senest torsdag den 31.8 kl. 12:00.

Hvis I medbringer kaffemaskine eller andre elektriske apparater bedes I skrive det ved tilmeldingen. Så vil vi bestræbe os på, at I kan få adgang til el.

I kan også leje plads i et fælles stortelt (inkl. borde og stole) for 500,- kr. per hold (á 4 personer). Se bestilling (senest 23.8) nedenfor.

Betaling: Bankoverførsel til reg.nr. 0758 – kontonr. 3224389379

Mærk venligst betalingen med hold- eller firmanavn og “STAFETtelt23”.