Vejle hylder verdensmester Daniel Wagner på fredag

Publiceret

Daniel Wagner hentede to medaljer til Danmark ved VM i para-atletik i London. Nu skal han modtages på rådhuset i Vejle på fredag. Free/Elias Håkansson

Modtages på Vejles gamle rådhus fredag klokken 13

Vejle: Vejle kommune og EliteVejle vil på fredag, 28. juli, hylde VM medaljevinder Daniel Wagner Jørgensen fra Vejle IF – Atletik.

Receptionen finder sted  kl. 13.00 på Vejle gamle rådhus, hvor borgmester Jens Ejner Christensen og formand for EliteVejle, Knud Erik Hansen, tager imod.

Den 17. juli 2017 vandt Daniel Wagner Jørgensen sølv i 100 meter ved VM i para-atletik i London, allerede dagen efter den 18. juli vandt han guld i længdespring.

Ud over Daniel Wagner vil borgmester Jens Ejner Christensen, fungerende formand for Kultur- og Idrætsudvalget, Birgitte Vind, formand for EliteVejle, Knud Erik Hansen, og repræsentanter fra Vejle IF – Altetik, klubmedlemmer og familie være til stede.